Scrapbookpagina 'My handsome little man'

Begin dit jaar, was ik mijn kamer wat opnieuw aan het decoreren. Eén van de dingen die ik toen gedaan heb, is een grote fotomuur maken. En daarvoor had ik natuurlijk ook een supermooie foto van Mylo nodig. Ik had tegen dan al wel honderden (misschien duizenden, ik durf ze niet te tellen :p) foto's van Mylo, maar de achtergronden waren meestal niet echt geweldig. Daarom had ik aan mijn zus (die met fotografie bezig is) gevraagd of zij het niet zag zitten om een mini-fotoshoot te doen van Mylo.
Met spullen die we in huis vonden, maakten we snel een mini-studio'tje in mijn zus haar slaapkamer en tot mijn grote verbazing gedroeg Mylo zich als een echt fotomodel. Het leverde een reeks supermooie foto's op (dankuwel zusje!), die ik niet alleen gebruikte om omhoog te hangen in mijn kamer, maar ook om een scrapbookpagina van te maken (en later ook voor de header van mijn blog). De titel werd (hoe kon het ook anders): 'My handsome little man'.
Door de mooie foto's had ik amper werk aan deze pagina. Nog even een passende quote erbij geplaatst (die veel katteneigenaars herkenbaar zal zijn) en tadaaa!
 
Mylo My handsome little man scrapbook pagina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google+