Online geld verdienen op een simpele manier en voor iedereen!

Eerder gaf ik jullie al meerdere tips om te besparen bij het aankopen van kattenspullen, maaaaaaar je kan er natuurlijk ook gewoon voor zorgen dat je extra centjes hebt om uit te geven of net geld verdiend door het uit te geven. Klinkt verwarrend? Ik leg het even uit!

Pas op: je gaat hier niet rijk van worden hé en ik verplicht niemand om dit te doen, maar voor wie zin heeft… Alle kleine beetjes helpen ;).

Er zijn 2 methodes en de grootste tip die ik kan geven bij beide methodes is: maak een apart emailadres hiervoor aan! Bij hotmail of gmail heb je zo een nieuw adres aangemaakt en dan komen deze mails niet tussen je privémails.




Spaarprogramma’s:
Voor deze methode moet je echt niet veel moeite doen. Je schrijft je in voor zo’n programma en dan kan je punten verdienen door mails te lezen en op een link in die mails te klikken. Dus als je een avondje voor tv zit, gewoon even je emails openen en klikken en je hebt weer wat centjes verdient. Super simpel! 
Bovendien zijn er bij deze sites meestal nog extra manieren om geld te verdienen, bijvoorbeeld door je in te schrijven op bepaalde nieuwsbrieven (waarbij mijn tip van het apart e-mailadres dus belangrijk is), spelletjes te spelen, vragen te beantwoorden en… door online te shoppen! Je krijgt een bepaald percentage terug en soms zijn er ook kortingsbonnen te krijgen.

Als je genoeg punten gespaard hebt kan je geld innen of een cadeaubon krijgen.

Dit zijn diegene die ik het leukste vind (gewoon op de naam klikken om op de site te komen): 


Enquetes invullen:
Hier is meer werk aan, maar als je dit gewoon voor tv doet (al dan niet tijdens de pauzes), verlies je er ook geen tijd mee. Je kan er geld of cadeaubonnen mee verdienen.
Dit zijn mijn favorieten:

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt megahandig en snel wat geld verdienen maar bij zo'n dingen vraag ik me vaak af of het wel veilig is? Ik sta er nog wat twijfelachtig tegenover...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp je terughoudendheid en ik vermoed dat er ook wel sites bestaan waarbij het niet veilig is. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik bovenstaande sites al allemaal meer dan een jaar mee bezig ben en nog geen enkel probleem mee heb gehad. In tegendeel, ik heb er een fijn zakcentje aan overgehouden en ik blijf ze ook gebruiken.
      Ohja en zoals ik hierboven al schreef: maak best een apart emailadres aan. Dat zorgt niet alleen voor minder mails tussen je privémail, maar dat bouwt ook nog een extra veiligheid in.
      Veel succes!

      Verwijderen
  2. Hoi Veerle, ik heb een brutale vraag... wat versta jij onder een 'zakcentje'? Moet ik dan denken aan tientjes of honderden? En hoe vaak krijg je dit geld of bonnen uitgekeerd? ;) Ben benieuwd! Groetjes, Laurie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Laurie,
      Ik heb erover gedacht om daar een bedrag op te plakken in mijn blogpost, maar die vraag is niet eenvoudig te beantwoorden. Het hangt nl. veel van jezelf af (bv. hoeveel van de sites je gebruikt, hoe vaak je op mails klikt of aan enquêtes meedoet, hoe vaak je aankopen doet, ...).
      Het kan variëren van heel weinig als je er amper iets mee doet tot een paar honderd als je er echt mee bezig bent en meerdere sites tegelijk doet of ook gewoon als je al je online aankopen via die sites doet (wat maar 2 seconden moeite is per aankoop).
      Op de meeste sites kan je zelf kiezen wanneer je je geld of een bon krijgt. Afhankelijk van de site is dat een ander minimum bedrag, maar die vallen echt goed mee. Bij sommige sites is het wel gunstiger om langer te sparen voordat je je laat 'betalen' omdat je dan meer krijgt voor hetzelfde aantal punten (vb. bij global test market).

      Verwijderen

Google+