Review over de boeken van Vicky Halls

Toen de beslissing was gevallen dat ik een kat ging adopteren, ben ik eerst heel veel beginnen lezen over katten. Op het internet kan je best wel wat vinden, maar ik zocht ook goede boeken om te lezen. Een andere kattenliefhebber raadde me de boeken van Vicky Halls aan. En ik kan alleen maar zeggen: ik raad ze nu ook aan iedereen aan!
Foto van www.Vickyhalls.net

De boeken lezen vlot en luchtig, maar je leert er ook veel van bij. In plaats van een blok saaie theorie, waar je meestal niet zoveel mee aankunt (want welke kat is nu standaard theorie?), geeft zij veel real life voorbeelden met praktische tips. Het was bij haar dat ik voor het eerst over voedselverrijking hoorde en ik ben nu zelf ook een liefhebber van de voedselverrijking geworden.

Loop dus eens snel naar je bib en kijk of je de volgende boeken van Vicky Halls vind:
- Kattengeheimen
- Wat uw kat u vertelt : meer kattengeheimen
- Wat uw kat van u vindt
- De kat : alles over de verzorging van katten


PS ik ontdekte net dat ze ook een youtube kanaal heeft! De laatste video is van een jaar geleden, maar er staan een aantal video’s tussen die zeker nog nuttig zijn om eens te bekijken. Je vind haar kanaal hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google+