Kattenbakserie (4/7): Welke kattenbakvulling kiezen.

Net als bij kattenvoeding, kan de gigantische keuze aan merken kattenbakkorrels in het begin overweldigend zijn. Het is iets waar ik dan ook veel tijd in gestoken heb voor ik Mylo adopteerde.

Bij kattenbakvulling moet je eerst een keuze maken of je gaat voor klontvormende korrels, niet-klontvormende  korrels of zoiets als houtpallets.

Ik heb gekozen voor klontvormende kattenbakkorrels omdat ik het handig vind dat je de klonters er zo kan uitscheppen en je je bak dus vrij proper kan houden en minder vaak moet echt gaan kuisen of verversen.

Het merk waar ik uiteindelijk bij uitkwam was Biokat’s. Qua prijs kwaliteit ben ik hier zeker tevreden van. Maar ik sta ook altijd open voor andere producten. Zo heb ik ook al veel goeds over het merk Cat’s Best gelezen. Daarom heb ik besloten om beide merken na elkaar uit te testen en zowel voor jullie als voor mezelf een review erover te maken. Ik ben er al even mee bezig en beide reviews alsook mijn besluit zullen in de komende weken (afhankelijk van hoe lang ze meegaan :p) op deze blog verschijnen. 
Stay tuned! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google+