Over favoriete plekjes en LOLcats

Mylo heeft zo zijn favoriete plekjes. Hij houdt enorm van de zon, dus in de zomer ligt hij vaak tegen het raam van mijn papa zijn auto (op de plaats waar de ruitenwissers zitten). Het zonnetje schijnt door het raam van onze garage net op die plek en hij vind het leuk om dan in die gleuf te gaan liggen.

Ik vind het wel schattig als hij daar ligt, dus op een dag besloten mijn zus en ik om een paar foto’s te trekken terwijl hij daar zo lag. Een paar foto's werden echter al snel een hele fotosessie met ook grappige foto’s als resultaat. Ik vond Mylo’s gezichtsexpressies zo grappig dat ik besloot om zelf ook eens 2 LOLcats foto’s te maken.

Voor diegene die nog nooit van LOLcats gehoord hebben: dit zijn eigenlijk gewoon grappige foto’s van katten, waarbij meestal hilarische tekstjes staan. Die tekst wordt vaak in hetzelfde lettertype gedaan. Ga zeker maar eens kijken op onze Pinterest pagina voor meer LOLcats foto’s. Opgelet! Ik ben niet verantwoordelijk voor mogelijke krampen in de lachspieren ;).


Hier is alvast het resultaat van de fotosessie aan de auto en Mylo’s LOLcats foto’s: 

 

 

 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google+