Kattenbakserie (0/7): Inleiding

De kattenbak, misschien niet zo’n heel populair onderwerp, maar er valt wel veel over te zeggen. Welke kattenbak koop je? Welke kattenbakkorrels kies je? Hoe moet je een kattenbak onderhouden en kuisen? Enzovoort.
Om de antwoorden op dit soort vragen allemaal te bundelen heb ik besloten om een ‘kattenbakreeks’ te maken!
Maak jullie geen zorgen, het zal de komende weken niet enkel over de kattenbak gaan ;). Tussendoor krijgen jullie nog andere verhalen te lezen.

Wat kunnen jullie verwachten?
Aan de hand van de kattenbak die ik nu heb en de kattenbak die ik graag zou willen hebben, ga ik de voor- en nadelen van verschillende kattenbakken bespreken. Ook al wat ik geleerd heb over het onderhouden en kuisen van de kattenbak komt aan bod en ten slotte test ik voor jullie (en ook voor mezelf) twee soorten kattenbakkorrels uit.

Opgelet: Zoals altijd op mijn blog, ga ik deze teksten schrijven vanuit mijn eigen standpunt. Dit wil zeggen dat:
- ik niet zal schrijven over dingen waar ik totaal geen ervaring mee heb (zoals hout pellets of automatische kattenbakken)
- ik niet alwetend ben of expert en dus open sta voor aanvullingen of correcties
- ik alles schrijf uit het standpunt van een baasje van 1 kat


Ik hoop dat jullie de reeks leuk en nuttig zullen vinden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google+